🌴Part-666(95:01-08)Al-Teen (The Fig)
✔️Part-666(95:01-08)Al-Teen (The Fig)
✔️Video- https://youtu.be/wp7TRgx4bEo
.___________________________________________
✔️"বিশ্লেষণাত্মক কোৰআনচৰ্চাই একমাত্ৰ পথ"ৰ খণ্ডৰ আৰম্ভণিত বিশেষ টোকা আৰু লিংক:
.___________________________________________
মিনি সূচিঃPart-666(95:01-08)Al-Teen (The Fig)
৯৫:১-৩(যদি চিনা আৰু "এই নিৰাপদ দেশ" শব্দ দুটা মুছা আৰু মহম্মদক বুজাই দিয়া প্ৰতীক হয়, তেন্তে ডুমুৰ(fig) আৰু জলফাই(olive) আন ৰছুলৰ স্থানক প্ৰতিনিধিত্ব কৰিব পাৰিবনে?-টোকা আছে)
৯৫:৪(আল্লাহে মানুহক শৰীৰ বা মানসিক প্ৰতিভাৰ নফস অনুসৰি সৰ্বোত্তম গঠনত সৃষ্টি কৰিছে-টোকা)
৯৫:৫-৬[আল্লাহে মানুহক সৃষ্টিৰ পাছত হীনতাগ্ৰস্থসকলৰ হীনতমত পৰিণত কৰিছে। এই "হ্রাস/হীনতমত" মানুহে নিজেই সৃষ্টি কৰিছে-২:৭ৰ টোকা আছে। কিন্তু, যিসকলে ঈমান আনিছে আৰু সৎকৰ্ম কৰিছে তেওঁলোক ইয়াৰ অন্তৰ্গত নহয়-টোকা আছে]
৯৫:৭-৮(শেষ কৰ্মফল-দিন সম্পৰ্কে আপুনি অবিশ্বাসী নেকি? কেৱল কোৰআন মানে অথবা তথাকথিত হাদিসেই মানে, সেয়া আপোনাৰ কথা কাৰণ, তোমালোকৰ দ্বীন তোমালোকৰ বাবে, আৰু মোৰ দ্বীন মোৰ বাবে-১০৯:৬। মনত ৰাখিব, আল্লাহেই সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ বিচাৰক)
.___________________________________________
🌴৯৫:১
وَالتِّينِ وَالزَّيْتُونِ
শপত তীন আৰু যায়তুনৰ,
.
✍️Verse/Notes:
95:1 By the fig and the olive.,
Note:
The fig, olive, Sinai and Mecca possibly symbolize Adam, Jesus, Moses, Abraham and Muhammad, respectively. Thus, all major religions are represented.(rk).
.
95:1 Witnesses are the Valley of Fig (alluding to Noah) and the Valley of Olive (alluding to Jesus).
Note:God presents here four things as evidence to the truth and the unanimity of His messages. The Fig, the Olive, the Mount Sinai and the town of Makkah.(sa).
.
If the words Sina and "this secure land" are symbols referring to Moses and Muhammed, then could the fig and olive represent the location of other messengers?(edip).(যদি চিনা আৰু "এই নিৰাপদ দেশ" শব্দ দুটা মুছা আৰু মহম্মদক বুজাই দিয়া প্ৰতীক হয়, তেন্তে ডুমুৰ(fig) আৰু জলফাই(olive) আন দূতৰ স্থানক প্ৰতিনিধিত্ব কৰিব পাৰিবনে?)(89:5).
(৮৯:৫
هَلْ فِي ذَٰلِكَ قَسَمٌ لِذِي حِجْرٍ
ইয়াৰ মাজত বোধসম্পন্ন ব্যক্তিৰ বাবে দৃঢ় প্ৰমাণ নাইনে?)
.
ref-rf:23:20, 24:35, 80:29
.___________________________________________
🌴৯৫:২
وَطُورِ سِينِينَ
শপত চিনাই পৰ্বতৰ,
.
✍️BB-ref:(23:20)
২৩:২০
وَشَجَرَةً تَخْرُجُ مِنْ طُورِ سَيْنَاءَ تَنْبُتُ بِالدُّهْنِ وَصِبْغٍ لِلْآكِلِينَ
আৰু সৃষ্টি কৰোঁ এজোপা গছ, যিডাল উৎপন্ন হয় চিনাই পৰ্বতত, যিজোপা গছৰ পৰা উৎপন্ন হয় আহাৰকাৰীসকলৰ বাবে তেল আৰু তৰকাৰি।
.
✍️Verse/Note:
95:2 And Mount Sinai (alluding to Moses).
Note:
19:52, 20:9, 52:1. Exodus 3:1-18 and 4:1(sa).
.
ref-rf: 2:63,2:93,19:52
.___________________________________________
🌴৯৫:৩
وَهَٰذَا الْبَلَدِ الْأَمِينِ
শপত এই নিৰাপদ নগৰখনৰ,
.
✍️Verse/Note:
95:3 and this land secure!(as).
Note:
The "fig" and the "olive" symbolize, in this context, the lands in which these trees predominate: i.e., the countries bordering on the eastern part of the Mediterranean, especially Palestine and Syria. As it was in these lands that most of the Abrahamic prophets mentioned in the Qur'an lived and preached, these two species of tree may be taken as metonyms for the religious teachings voiced by the long line of those God-inspired men, culminating in the person of the last Judaic prophet, Jesus. "Mount Sinai", on the other hand, stresses specifically the apostleship of Moses, inasmuch as the religious law valid before, and up to, the advent of Muhammad - and in its essentials binding on Jesus as well - was revealed to Moses on a mountain of the Sinai Desert. Finally, "this land secure" signifies undoubtedly (as is evident from 2:126) Mecca, where Muhammad, the Last Prophet, was born and received his divine call. Thus, verses 1-3 draw our attention to the fundamental ethical unity underlying the teachings - the genuine teachings - of all the three historic phases of monotheistic religion, metonymically personified by Moses, Jesus and Muhammad. The specific truth to be considered here is referred to in the next three verses.
(Google translate as it found, no guarantee:
"ডুমুৰ" আৰু "জলফাই" এই প্ৰসংগত এই গছবোৰৰ প্ৰাধান্য থকা দেশসমূহৰ প্ৰতীক: অৰ্থাৎ ভূমধ্যসাগৰৰ পূব অংশৰ সীমান্তৱৰ্তী দেশসমূহ, বিশেষকৈ পেলেষ্টাইন আৰু ছিৰিয়া। কোৰআনত উল্লেখ কৰা বেছিভাগ ইব্ৰাহীম নবীয়ে যেনেকৈ এই দেশবোৰতে বাস কৰিছিল আৰু প্ৰচাৰ কৰিছিল, এই দুটা প্ৰজাতিৰ গছক সেই ঈশ্বৰ-প্ৰেৰিত মানুহবোৰৰ দীঘলীয়া শাৰীয়ে কণ্ঠস্বৰ দিয়া ধৰ্মীয় শিক্ষাৰ মেটনিম হিচাপে ল’ব পাৰি, যাৰ শিখৰত উপনীত হৈছিল শেষ ইহুদী ভাববাদী যীচুৰ ব্যক্তিত্ব। আনহাতে, "চিনাই পৰ্বত"ই মুছাৰ নবুৱত্বৰ ওপৰত বিশেষভাৱে গুৰুত্ব আৰোপ কৰে, যিহেতু মহম্মদৰ আগমনৰ আগতে আৰু তাৰ আগলৈকে বৈধ ধৰ্মীয় বিধি - আৰু ইয়াৰ প্ৰয়োজনীয় বস্তুবোৰত যীচুৰ ওপৰতো বাধ্যতামূলক - মুছাৰ ওচৰত এটা চিনাই মৰুভূমিৰ পৰ্বত। শেষত, "এই ভূমি সুৰক্ষিত"ই নিঃসন্দেহে বুজায় (যেনেকৈ ২:১২৬ পদৰ পৰা স্পষ্ট) মক্কা, য'ত মহম্মদ, শেষ নবী, জন্ম হৈছিল আৰু তেওঁৰ ঐশ্বৰিক আহ্বান লাভ কৰিছিল। এইদৰে ১-৩ পদটোৱে আমাৰ দৃষ্টি আকৰ্ষণ কৰে একশ্বৰবাদী ধৰ্মৰ তিনিওটা ঐতিহাসিক পৰ্যায়ৰ শিক্ষা - প্ৰকৃত শিক্ষাৰ অন্তৰ্নিহিত মৌলিক নৈতিক ঐক্যৰ প্ৰতি,, যাক মুছা, যীচু আৰু মহম্মদে মেটনিমিকভাৱে ব্যক্তিগতকৰণ কৰিছে। ইয়াত বিবেচনা কৰিবলগীয়া নিৰ্দিষ্ট সত্যৰ বিষয়ে পৰৱৰ্তী তিনিটা পদত উল্লেখ কৰা হৈছে।)
.
Makkah where the Final revelation has begun. 2:126(sa).
(২:১২৬
وَإِذْ قَالَ إِبْرَاهِيمُ رَبِّ اجْعَلْ هَٰذَا بَلَدًا آمِنًا وَارْزُقْ أَهْلَهُ مِنَ الثَّمَرَاتِ مَنْ آمَنَ مِنْهُمْ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ ۖ قَالَ وَمَنْ كَفَرَ فَأُمَتِّعُهُ قَلِيلًا ثُمَّ أَضْطَرُّهُ إِلَىٰ عَذَابِ النَّارِ ۖ وَبِئْسَ الْمَصِيرُ
আৰু স্মৰণ কৰা, যেতিয়া ইব্ৰাহীমে ক’লে, ‘হে মোৰ প্ৰতিপালক! ইয়াক তুমি নিৰাপদ চহৰ কৰি দিয়া আৰু ইয়াৰ অধিবাসীসকলৰ মাজত যিসকলে আল্লাহ আৰু শেষ দিৱসৰ প্ৰতি ঈমান আনিব[1] সিহঁতক ফল-মূলৰ জীৱিকা প্ৰদান কৰা’। তেওঁ (আল্লাহে) ক’লে, ‘যিয়ে কুফৰী কৰিব তাকো মই অলপ সময়ৰ বাবে জীৱনোপভোগ কৰিবলৈ দিম, তাৰ পিছত মই তাক জুইৰ শাস্তি ভোগ কৰিবলৈ বাধ্য কৰাম আৰু সেয়া যে কিমান নিকৃষ্ট প্ৰত্যাৱৰ্তনস্থল’!
[ref-sa: [14:37, 17:18-20, 22:25, 95:3]
.___________________________________________
🌴৯৫:৪
لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ فِي أَحْسَنِ تَقْوِيمٍ
নিশ্চয় আমি মানুহক সৰ্বোত্তম গঠনত সৃষ্টি কৰিছো,
.
✍️Verse/Note-as:
95:4 Verily, We create man in the best conformation;(as).
Note:
I.e., endowed with all the positive qualities, physical as well as mental, corresponding to the functions which this particular creature is meant to perform. The concept of "the best conformation" is related to the Qur'anic statement that everything which God creates, including the human being or self (nafs), is "formed in accordance with what it is meant to be" (see 91:7 and the corresponding note 5, as well as in a more general sense - 87:2 and note 1). This statement does not in any way imply that all human beings have the same "best conformation" in respect of their bodily or mental endowments: it implies simply that irrespective of his natural advantages or disadvantages, each human being is endowed with the ability to make the, for him, best possible use of his inborn qualities and of the environment to which he is exposed. [See in this connection 30:30] and the corresponding notes, especially 27 and 28.)
(Google translate as it found, no guarantee:
অৰ্থাৎ এই বিশেষ জীৱটোৱে যিবোৰ কাম কৰিবলৈ লোৱা হৈছে, সেইবোৰৰ সৈতে মিল থকা শাৰীৰিক লগতে মানসিক সকলো ইতিবাচক গুণেৰে সমৃদ্ধ। "শ্ৰেষ্ঠ ৰূপান্তৰ"ৰ ধাৰণাটো কোৰআনৰ এই কথাৰ সৈতে জড়িত যে ঈশ্বৰে সৃষ্টি কৰা সকলো বস্তু, মানুহ বা আত্মা (নাফছ)কে ধৰি, "যি হ'ব লাগে তাৰ অনুসৰি গঠিত" (৯১:৭ চাওক , লগতে অধিক সাধাৰণ অৰ্থত - ৮৭:২ )। এই কথাষাৰ কোনো কাৰণতে ইয়াৰ অৰ্থ এইটো নহয় যে সকলো মানুহৰ শৰীৰ বা মানসিক প্ৰতিভাৰ ক্ষেত্ৰত একে "শ্ৰেষ্ঠ ৰূপান্তৰ" আছে: ইয়াৰ অৰ্থ হ'ল কেৱল যে তেওঁৰ স্বাভাৱিক সুবিধা বা অসুবিধা যিয়েই নহওক কিয়, প্ৰতিজন মানুহেই নিৰ্মাণ কৰাৰ ক্ষমতাৰে সমৃদ্ধ তেওঁৰ বাবে তেওঁৰ জন্মগত গুণ আৰু তেওঁ যি পৰিৱেশৰ সন্মুখীন হয়, তাৰ সৰ্বোত্তম ব্যৱহাৰ। [এই সম্পৰ্কে ৩০:৩০ চাওক]
(৯১:৭
وَنَفْسٍ وَمَا سَوَّاهَا
শপত নফছৰ আৰু যিজনে ইয়াক সুবিন্যস্ত কৰিছে,
.
৮৭:২
الَّذِي خَلَقَ فَسَوَّىٰ
যিজনে সৃষ্টি কৰিছে, তাৰ পিছত সুঠাম কৰিছে।
.
৩০:৩০
فَأَقِمْ وَجْهَكَ لِلدِّينِ حَنِيفًا ۚ فِطْرَتَ اللَّهِ الَّتِي فَطَرَ النَّاسَ عَلَيْهَا ۚ لَا تَبْدِيلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ۚ ذَٰلِكَ الدِّينُ الْقَيِّمُ وَلَٰكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ
এতেকে তুমি একনিষ্ঠ হৈ নিজ মুখমণ্ডলক দ্বীনত প্ৰতিষ্ঠিত ৰখা। আল্লাহৰ ফিতৰত (স্বাভাৱিক ৰীতি বা দ্বীন ইছলাম), যাৰ ওপৰত (চলাৰ উপযুক্ত কৰি) তেওঁ মানুহক সৃষ্টি কৰিছে; আল্লাহৰ সৃষ্টিৰ কোনো পৰিবৰ্তন নাই। এইটোৱেই সুপ্ৰতিষ্ঠিত দ্বীন; কিন্তু অধিকাংশ মানুহেই সেয়া নাজানে।)
.___________________________________________
🌴৯৫:৫
ثُمَّ رَدَدْنَاهُ أَسْفَلَ سَافِلِينَ
তাৰ পিছত আমি তাক হীনতাগ্ৰস্থসকলৰ হীনতমত পৰিণত কৰিছো,
.
✍️Verse/Note:
95:5 and thereafter We reduce him to the lowest of low.
Note:
This "reduction to the lowest of low" is a consequence of man's betrayal - in another word, corruption - of his original, positive disposition: that is to say, a consequence of man's own doings and omissions. Regarding the attribution, by God, of this "reduction" to His Own doing, see 2:7.(as).
(Google translate no guarantee:
এই "নিম্নতকৈ নিম্নতমলৈ হ্ৰাস" হৈছে মানুহে নিজৰ আদি, ইতিবাচক স্বভাৱৰ প্ৰতি বিশ্বাসঘাতকতা - আন কথাত ক'বলৈ গ'লে দুৰ্নীতিৰ ফল: অৰ্থাৎ মানুহৰ নিজৰ কাম আৰু বাদ পৰাৰ পৰিণতি। ঈশ্বৰৰ দ্বাৰা এই "হ্ৰাস"ক তেওঁৰ নিজৰ কামৰ ওপৰত আৰোপ কৰাৰ বিষয়ে, ২:৭ চাওক।
(২:৭
خَتَمَ اللَّهُ عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ وَعَلَىٰ سَمْعِهِمْ ۖ وَعَلَىٰ أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ
আল্লাহে সিহঁতৰ হৃদয়সমূহ আৰু সিহঁতৰ শ্ৰৱণশক্তিৰ ওপৰত মোহৰ মাৰি দিছে আৰু সিহঁতৰ দৃষ্টিৰ ওপৰত আছে আৱৰণ । আৰু সিহঁতৰ বাবে আছে মহাশাস্তি)
Note:-Pl press the link:
.___________________________________________
🌴৯৫:৬
إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ فَلَهُمْ أَجْرٌ غَيْرُ مَمْنُونٍ
কেৱল সেইসকল লোকৰ বাহিৰে যিসকলে ঈমান আনিছে আৰু সৎকৰ্ম কৰিছে; তেওঁলোকৰ বাবে আছে অফুৰন্ত শুভ প্ৰতিদান।
.
✍️BB-ref:(84:25)
৮৪:২৫
إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَهُمْ أَجْرٌ غَيْرُ مَمْنُونٍ
কিন্তু যিসকলে ঈমান আনে আৰু সৎকৰ্ম কৰে তেওঁলোকৰ বাবে আছে নিৰবিচ্ছিন্ন প্ৰতিদান।
-Pl find the notes of 84:25 in the link:
https://aqspart2.blogspot.com/2023/07/part-644-6458401-25al-inshiqaaq.html?m=1)
.
✍️Ap-refs:
১০৩:১-৩
وَالْعَصْرِ
সময়ৰ শপত,
১০৩:২
إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِي خُسْرٍ
নিশ্চয় মানুহ ক্ষতিগ্ৰস্থতাত নিপতিত,
১০৩:৩
إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
কিন্তু তেওঁলোকৰ বাহিৰে, যিসকলে ঈমান আনিছে আৰু সৎকাম কৰিছে লগতে (যিসকলে) পৰস্পৰক সত্যৰ উপদেশ দিয়ে আৰু ধৈৰ্য ধাৰণ কৰিবলৈ উৎসাহ দিয়ে।
.___________________________________________
🌴৯৫:৭
فَمَا يُكَذِّبُكَ بَعْدُ بِالدِّينِ
এতেকে (হে মানৱ!) ইয়াৰ পিছতো কিহে তোমাক কৰ্মফল দিন সম্পৰ্কে অবিশ্বাসী কৰি তোলে?
.
✍️Verse and Asad's note:
95:7 What, then, [O man,] could henceforth cause thee to give the lie to this moral law?
Note:
I.e., to the validity of the moral law - which, to my mind, is the meaning of the term din in this context - outlined in the preceding three verses. (For this specific significance of the concept of din, see on 109:6.) The above rhetorical question has this implication: Since the moral law referred to here has been stressed in the teachings of all monotheistic religions (cf. verses 1-3 and note 1 above), its truth ought to be self-evident to any unprejudiced person; its negation, moreover, amounts to a negation of all freedom of moral choice on man's part and, hence, of justice on the part of God, who, as the next verse points out, is - by definition - "the most just of judges".
(Google translate as it found, no guarantee:
অৰ্থাৎ পূৰ্বৰ তিনিটা পদত উল্লেখ কৰা নৈতিক নিয়মৰ বৈধতাৰ প্ৰতি - যিটো এই প্ৰসংগত ডিন শব্দটোৰ অৰ্থ। (ডিনৰ ধাৰণাটোৰ এই নিৰ্দিষ্ট তাৎপৰ্য্যৰ বাবে ১০৯:৬ পদ চাওক।) ওপৰৰ অলংকাৰিক প্ৰশ্নটোৰ এই অৰ্থ আছে: যিহেতু ইয়াত উল্লেখ কৰা নৈতিক নিয়মটো সকলো একশ্বৰবাদী ধৰ্মৰ শিক্ষাত গুৰুত্ব দিয়া হৈছে (১-৩ পদ চাওক আৰু ওপৰৰ টোকা ১), ইয়াৰ সত্য যিকোনো পক্ষপাতিত্বহীন ব্যক্তিৰ বাবে স্বতঃস্ফূৰ্ত হোৱা উচিত; ইয়াৰ অস্বীকাৰ, তদুপৰি, মানুহৰ ফালৰ পৰা নৈতিক পছন্দৰ সকলো স্বাধীনতাৰ অস্বীকাৰ আৰু সেয়েহে ঈশ্বৰৰ ফালৰ পৰা ন্যায়ৰ অস্বীকাৰৰ সমান, যিজন পৰৱৰ্তী পদটোৱে আঙুলিয়াই দিয়াৰ দৰে - সংজ্ঞা অনুসৰি - "বিচাৰকসকলৰ ভিতৰত আটাইতকৈ ন্যায়পৰায়ণ।")
(১০৯:৬
لَكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ
তোমালোকৰ দ্বীন তোমালোকৰ বাবে, আৰু মোৰ দ্বীন মোৰ বাবে।
-ref-sa:Results will tell who was on the right track. 6:136, 10:41, 15:85, 42:15, 60:4, 73:10)
.___________________________________________
🌴৯৫:৮
أَلَيْسَ اللَّهُ بِأَحْكَمِ الْحَاكِمِينَ
আল্লাহেই বিচাৰকসকলৰ মাজত সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ বিচাৰক নহয়নে বাৰু?
.
✍️BB-ref:(11:45)
১১:৪৫
وَنَادَىٰ نُوحٌ رَبَّهُ فَقَالَ رَبِّ إِنَّ ابْنِي مِنْ أَهْلِي وَإِنَّ وَعْدَكَ الْحَقُّ وَأَنْتَ أَحْكَمُ الْحَاكِمِينَ
আৰু নূহে তেওঁৰ প্ৰতিপালকক আহ্বান কৰি ক’লে, ‘হে মোৰ ৰব! নিশ্চয় মোৰ পুত্ৰ মোৰ পৰিয়ালৰ অন্তৰ্ভুক্ত আৰু নিশ্চয় তোমাৰ প্ৰতিশ্ৰুতি সত্য, আৰু তুমি বিচাৰকসকলৰ মাজত আটাইতকৈ শ্ৰেষ্ঠ বিচাৰক’।
.___________________________________________
ছুৰা সমাপ্ত
.___________________________________________
WORD BY WORD MEANING BB:
In the name of GOD (Bis'mi-llahi), the GRACIOUS (Er' Rah'maani), the MERCIFUL (Er' Rahiim).
[95:1] By (Wa) the fig (Et'Tiini)* and (Wa) the olives (Ez’Zai'tuun),
[95:2] and (Wa) Mount (Tuuri) Sinai (Siiniin),
(23:20)
[95:3] and (Wa) this (Haaza) safe (El'Amiin) land (El'Baladi).
[95:4] We have certainly (Laqad') created (Khalaq'naa) the human being (El' Insaana) in (Fii) the best (Ah'sani) chronology (Taq'wiimi);
[95:5] then (Thumma) We return him (Radad'naa-hu) to the lowest (As'fala) of the low (Saafiliin),
[95:6] except (illa) those who (Ellaziina) believe (Aamanu') and (Wa) do (Åmilu') good deeds (Es'Soalihaati); thus (Fa) they will have (Lahum) a reward (Aj'run) without (Gai'ru) indebtedness (Mam'nuun). (84:25)
[95:7] So (Fa) what (Maa) do they yet (Ba'du) deny you (s) (-Yukazzibu-ka) about (Bi) the judgement (Ed'Diin)?
[95:8] Is (A-) GOD (Ellahu) not (-lai'sa Bi) the Master (Ah'kami) of judges (El’Haakimiin)?
(11:45)
___________________________________________
🟢jiaulhussain(syedraf) #muktabulhussain
🟣Date of Starting(Video)~10/August/2021
1st.👉 Video : https://bit.ly/3YEEa6Q
🔵Date of Today ~ 09.08.2023-Naz-villa✔️
🔴Work Progress ~ 98.77%
🟡Approx. Pages~ 4,448 nos.
⚫Parts ~ 666 ~
⬇️_____⬇️_____⬇️_____⬇️_____⬇️________⬇️
🟥SyedRaf(Fbook): https://bit.ly/3UvAodN
🟦Muktabul-UTube- https://bit.ly/3h1bchy
⭐BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG
🟪খণ্ডঃ১-বিশ্লেষণাত্মক-কোৰআন-চৰ্চা
(ছুৰা:০১-২১)Press: https://bit.ly/3IgiRUr
🟨খণ্ডঃ২-বিশ্লেষণাত্মককোৰআনচৰ্চা
(ছুৰা:২২-১১৪)Press: https://bit.ly/3XfqbnB
___________________________________________
CONTINUE.. #quranalone #quran #nohadith #assamesequran #অসমীয়াকোৰআন #fabricatedhadith #quranfollower #dropthehadith #taqwaallah #easyQuran #onlyquran #qurantafseer #onlyway
___________________________________________
"বিশ্লেষণাত্মক কোৰআনচৰ্চাই একমাত্ৰ পথ"
Comments
Post a Comment