Masjid-e-Haram” was just a temple at that time

Masjid Al Haram
.
সাধাৰণতে মানুহৰ মন, শৰীৰ আৰু আত্মাক আটাইতকৈ পবিত্ৰ আৰু নম্ৰ সত্তা বুলি গণ্য কৰা হয় – নম্ৰ, নম্ৰ কিন্তু একে সময়তে পবিত্ৰ আৰু ইমানবোৰ চৰ্তৰ সৈতে জড়িত।  নম্ৰতা বা বশৱৰ্তী অৱস্থাক কোৰআনৰ পৰিভাষাত মছজিদ-ই-হাৰাম বুলি কোৱা হয়।
_______
১৭:১
 سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ
পৱিত্ৰ মহিমাময় তেওঁ, যিজনে তেওঁৰ বান্দাক ৰাতিৰ ভিতৰতে ভ্ৰমণ কৰাইছে, আল-মাছজিদুল হাৰামৰ পৰা আল-মাছজিদুল আক্বছালৈ, যাৰ কেউফালে আমি বৰকত প্ৰদান কৰিছো, যাতে আমি তেওঁক আমাৰ নিদৰ্শন দেখুৱাব পাৰো; নিশ্চয় তেওঁ সৰ্বশ্ৰোতা, সৰ্বদ্ৰষ্টা।
___________________________
🔴Masjid-e-Haram الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ or restricted mosque” is not Physical structure in Quran.
.
Al-Masjid = A state where one is in the state of acceptance / obedience / humbleness - A focused state.
আল-মছজিদ = এনে অৱস্থা য’ত কোনোবাই গ্ৰহণযোগ্যতা/আজ্ঞাবহতা/নম্ৰতাৰ অৱস্থাত থাকে – কেন্দ্ৰীভূত অৱস্থা।
.
Al-Haram = Something which is unlawful as well as sacred – Laced with condition of do and don’t list which one has to respect and follow, the enshrined one.
আল-হাৰাম = যিটো বেআইনী হোৱাৰ লগতে পবিত্ৰও – য’ত কৰা আৰু নকৰাৰ চৰ্ত থাকে যিবোৰক সন্মান আৰু মানি চলিব লাগিব, পবিত্ৰ কিবা এটা।
.
🔴Masjid al Haram - الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ = A enshrined state of humbleness or a state of acceptance laced with restrictions and strict discipline – A state of certain restrictions in attaining the humble / modest knowledge whose head is the Knowledgeable Consciousness.

Normally a human mind, body and soul is termed as the most sacred and humble entity – Lowly, submissive but at the same time sacred and attached with lot of conditions. The state of humbleness or submission is called Masjid-e-Haram in Quranic terminology.

মছজিদ আল-হাৰাম – الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ = প্ৰতিষ্ঠিত নম্ৰতাৰ অৱস্থা বা নিষেধাজ্ঞা আৰু কঠোৰ অনুশাসনৰ সৈতে গ্ৰহণযোগ্য অৱস্থা – নম্ৰ/অধীন জ্ঞান লাভৰ ক্ষেত্ৰত কিছুমান নিষেধাজ্ঞাৰ অৱস্থা যাৰ মূল বিষয় হৈছে জ্ঞানপ্ৰাপ্ত চেতনা।

সাধাৰণতে মানুহৰ মন, শৰীৰ আৰু আত্মাক আটাইতকৈ পবিত্ৰ আৰু নম্ৰ সত্তা বুলি গণ্য কৰা হয় – নম্ৰ, নম্ৰ কিন্তু একে সময়তে পবিত্ৰ আৰু ইমানবোৰ চৰ্তৰ সৈতে জড়িত।  নম্ৰতা বা বশৱৰ্তী অৱস্থাক কোৰআনৰ পৰিভাষাত মছজিদ-ই-হাৰাম বুলি কোৱা হয়।
.
🔴FROM "HISTORICAL PERSPECTIVE”:(17:1)
"ঐতিহাসিক দৃষ্টিভংগী"ৰ পৰা:

The “Masjid-e-Haram الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ or restricted mosque” which was restricted for “idol worshippers” was in fact controlled by them at the time of ascension so the “Masjid-e-Haram” was just a temple at that time of so called ascension and to term it as Masjid-e-Haram is not valid at all.

✔️That means the book Quran is not talking about travelling between two physical structures(Masjid-e-Haram and al-Masjidu 'l-’Aqṣá) but it is talking about setup of human mind or nafs. 
“মছজিদ-ই-হাৰাম الْمُسْجِدِ الْحَرَامِ বা নিষিদ্ধ মছজিদ” যিটো “মূৰ্তি”ৰ মাজত সীমাবদ্ধ আছিল, প্ৰকৃততে আৰোহণৰ সময়ত তেওঁলোকৰ দ্বাৰা নিয়ন্ত্ৰিত আছিল, গতিকে “মছজিদ-ই-হাৰাম” ৰ সময়ত মাত্ৰ এটা মন্দিৰ আছিল তথাকথিত আৰোহণ আৰু ইয়াক মছজিদ বুলি কোৱা হৈছিল -ই-হাৰাম কোৱাটো একেবাৰেই বৈধ নহয়।

 ✔️অৰ্থাৎ কোৰআনৰ কিতাপত দুটা ভৌতিক গঠনৰ(মছজিদ-ই-হাৰাম আৰু আল-মছজিদুল-আকছা) মাজত ভ্ৰমণৰ কথা কোৱা হোৱা নাই, বৰঞ্চ মানুহৰ মন বা নাফছৰ প্ৰতিষ্ঠাৰ কথাহে কোৱা হৈছে।

arranged syedraf.

Comments

Popular posts from this blog

Muhammad in the Quran is not the name but an adjective/indefinite.

HEAVEN AND HELL ARE THE STATES OF CONSCIOUSNESS AND NOT PHYSICAL PLACES.+ fb below link.(স্বৰ্গ আৰু নৰক চেতনাৰ অৱস্থা, ভৌতিক স্থান নহয়)

💙Part:376(31:29-34)Luqmãn(End)